برای مشاهده ریز تراکنش ها و پرداخت ها وارد سامانه نمایش تراکنش ها شوید
سامانه تراکنش

برای مشاهده ریز تراکنش ها و استفاده از دیگر خدمات ...

پرداخت های الکترونیکی

برای پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن های الکترونیکی و ...

طرح جدید باشگاه

شرکت پرداخت نوین در پی اجرای طرح های موفق پیشین ...

درباره شرکت

شرکت پرداخت نوین آرین با هدف ارائه و گسترش شبکه بانکداری ...

Untitled Document

محصول و خدمات : پشتیبانی شعب بانک
   

  • پشتیبانی شعب بانک
فعالیت های تعمیرات و پشتیبانی شعب در سه گروه انجام می پذیرد :
1. رفع عیب
2. نصب و راه اندازی
3. سرویس و بازدید دوره ای
4. پشتیبانی و نگهداری کلیه کیوسک های منصوبه در استان های تهران و اردبیل
5. انجام درخواست های پشتیبانی تجهیزات رایانه ای شرکت پرداخت نوین
 
1.رفع عیب
براین اساس کلیه کارکنان شعب و دوایر ستادی بانک اقتصاد نوین در صورت مواجهه با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری با مرکز سلام مهر تماس گرفته و پس از مشخص شدن موضوع ، در صورتی که مربوط به استان های تهران و البرز باشد ، آنرا به واحد تعمیرات و پشتیبانی شرکت پرداخت نوین ارجاع داده و در صورتی که مربوط به استان های دیگر بوده باشد آنرا به شرکت ایران ارقام ارجاع می نمایند .
در شرکت پرداخت نوین ، پس از دریافت درخواست شعب از طریق سلام مهر ، پرسنل شرکت جهت مراجعه و رفع مشکل اقدامات لازم را انجام داده به محل کاربر درخواست کننده مراجعه و نهایتا" پس از رفع مشکل و دریافت تاییدیه های لازم از مسئول و کاربر درخواست کننده، به شرکت مراجعه می نمایند .
در این مرحله چنانچه مشکل با انجام فعالیت های رفع عیب رفع نگردید ، نسبت به نصب تجهیزات جایگزین اقدام شده و دستگاه معیوب به شرکت جهت رفع مشکل عودت می شود . پس از تعمیر دستگاه بانک ، پرسنل شرکت نسبت به نصب آن در محل درخواست کننده و عودت تجهیزات متعلق به شرکت اقدام می نمایند .
 
2.نصب و راه اندازی
درصورت اعلام مسئولین ناظر بانک مبنی بر درخواست نصب تجهیزات جدید در شعب جدید بانک یا نصب یک یا چند تجهیز جدید در شعب قدیمی ، شرکت نسبت به انجام این فعالیت با هماهنگی درخواست کننده و برنامه ریزی لازمه اقدام می نماید .
 
3.سرویس و بازدید دوره ای
بصورت دوره های سه ماهه شرکت موظف به مراجعه کلیه شعب و انجام سرویس تجهیزات تحت پوشش می باشد. براین اساس و طبق برنامه از پیش تعیین شده ، با هماهنگی روزانه با شعب نسبت به مراجعه و انجام بازدید و سرویس ظاهری دوره ای اقدام می گردد .
 
4.پشتیبانی و نگهداری کلیه کیوسک های منصوبه در استان های تهران و اردبیل
پس از گذشت یک سال از فعالیت این واحد و محرزشدن توانمندی آن در راستای انجام عملیات پشتیبانی لایه اول ، مدیران ارشد شرکت تصمیم گرفتند تا این مجموعه فعالیت ها را گسترش داده و در این راستا مجموعه فعالیت های ذکر شده جهت محصول کیوسک شرکت به این واحد سپرده شد .
دراین راستا پس از دریافت درخواست های مربوط به این محصول توسط سلام مهر و بررسی اولیه توسط پرسنل واحد کیوسک ، درخواست های دو استان ذکر شده به این واحد اعلام شده و همچون درخواست های تجهیزات رایانه ای شعب در چهار گونه درخواست ذکر شده ، نسبت به انجام آن اقدام می گردد .
 
5.انجام درخواست های پشتیبانی تجهیزات رایانه ای و متعلقات آن در داخل شرکت پرداخت نوین
 در این راستا پس از اعلام درخواست از طریق سیستم تیکتینگ و بررسی توسط مسئول مربوطه فعالیت هایی که در راستای مشکلات نرم افزاری ، سخت افزاری و شبکه باشد به این واحد اعلام و پرسنل شرکت نسبت به انجام درخواست حسب مورد اعلام شده اقدام می نمایند.
سامانه امداد مشتریان
درگاه پرداخت اینترنتی
خدمات بانکداری الکترونیک
اطلاعات شاپرک
سامانه تراکنش
درخواست کیوسک خدمت رسانی
درخواست کارتخوان
پایگاه های مرتبط
فرهنگ اصطلاحات جدید بانکی
محصولات و خدمات
سوالات متداول
اخبار
دعوت به همکاری
دعوت به همکاری فنی
راهنمایی
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟
Copyright© 2012           :           Pardakht Novin Arian®           :           PNA.Co.™