چاپ سوم کتاب ۵۰ گام موثر در بازاریابی محتوایی منتشر شد

حمایت مادی و فرهنگی پرداخت نوین در چاپ و انتشار کتاب "50 گام موثر در بازاریابی محتوایی".

چاپ سوم کتاب ۵۰ گام موثر در بازاریابی محتوایی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پرداخت نوین، چاپ سوم کتاب «۵۰ گام مؤثر در بازاریابی محتوایی» اثر راضیه روستا با حمایت شرکت پرداخت نوین منتشر شد. 
سومین دوره چاپ این کتاب در قطع رقعی بوده و ماه جاری منتشر شده است. «۵۰ گام موثر در بازاریابی محتوایی» دومین کتاب از مجموعه کتاب‌هایی است که توسط راضیه روستا در زمینه کسب‌وکار جمع‌آوری و به رشته تحریر درآمده است. 
کتاب «۵۰ گام مؤثر در بازاریابی محتوایی» ویژه گروه سنی بزرگسال نوشته شده و به تشریح گام‌های کلیدی فرآیند بازاریابی محتوای می‌پردازد. در مقدمه‌ی این کتاب نوشته شده: "با توجه به اینکه ابزارهای ارتباطی در دنیای مدرن و عصر ارتباطات کنونی، تفاوت بسیار زیادی نسبت به نسل‌های پیش از خود داشته‌اند، بنابراین شیوه‌های بازاریابی و ارتباطات کسب‌وکارها با مشتری‌هایشان نیز تغییر کرده است. از این رو شیوه‌های سنتی تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات، کارآیی لازم را ندارد، ضمن اینکه بسیار هم پرهزینه است. 
بازاریابی محتوایی در این دوره به صورت اقتصادی بهینه و به لحاظ کاربردی کارا و مؤثر است. نکته‌ای که وجود دارد این است که هرچند اهمیت بازاریابی محتوایی بسیار زیاد است، اما منابع محدودی به زبان فارسی در دسترس مدیران کسب‌وکارها وجود دارد تا بتوانند مهارت‌های خود را در این زمینه بالا ببرند. "
این کتاب، در هفت فصل تدوین شده و هم اکنون در تمامی فروشگاه‌های آنلاین خرید و فروش کتاب در دسترس علاقه‌مندان حوزه‌ی بازاریابی محتوایی قرار دارد. شرکت پرداخت نوین در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در تمامی مراحل چاپ و انتشار، حامی مادی و فرهنگی بوده است.

تاریخ انتشار
1400-06-21