باشگاه‌ستا‌ن نوین

باشگاه‌ستا‌ن نوین

1396/11/11

بی‏‌گمان این باور که نگاه‌‏داری مشتری از یافتن مشتری مشکل‌‏تر است، دغدغه کهنه تمامی صاحبان کسب‌‏و‏کارها است. باشگاه مشتریان از جمله اثر‏بخش‌‏ترین ابزارهای وفادارسازی مشتریان است.
تنوع کسب‏‌و‏کارها ماهیت باشگاه را برای هر کسب‏‏‌وکار متفاوت می‌‏سازد و از سوی دیگر امکان برقراری ارتباط با سایر باشگاه‏‌ها و اعطای امتیازات متقابل نیز می‌‏تواند فرصت‏‌های مناسبی را در اختیار هر کسب‌‏و‏کار قرار دهد.
باشگاه‌‏ستان نوین ابزار مناسبی است که به کمک آن هر  کسب‏‌و‏کار می‌‏تواند بدون نیاز به تغییرات زیرساختی، باشگاهی متناسب با نیازهای خود را ساخته و مدیریت نماید ضمن اینکه آن را با کسب‏‌و‏کارهای دیگر عضو شبکه باشگاه‏‌ستان نوین به اشتراک بگذارد.

مزایا

  • استفاده از انواع سامانه‏‌های پس‏خوان (Back Office) برای ایجاد سهل و آسان باشگاه مشتریان
  • امکان اعمال قوانین مورد نظر صاحب باشگاه در سامانه و بر‏روی کانال‌‏های مختلف پرداخت الکترونیک
  • یکپارچگی در ارایه خدمات بر روی کانال‏‌های مختلف
  • تغییر سهل و آسان قوانین باشگاه به صورت برخط و بدون هیچگونه وابستگی به برنامه‌‏نویسی
  • تعریف تخفیف، اعتبار و امتیاز به ازای هر گروه از کالا و خدمات برای گروه‌‏های مختلف مشتریان
  • امکان ایجاد ائتلاف‏‌های تجاری میان باشگاه‏‌های مختلف