امکانات
میز خدمت
راه کارهای سلف سرویس به سازمانها کمک میکند تا فرآیندهای اجرایی را به شکل کاراتری مدیریت کنند، ساعات ارایه خدمت و بهره وری سازمان را افزایش دهند.
پرداخت الکترونیک
بهرهگیری از امکان پرداخت الکترونیک، به فروشندگان کالا و خدمات کمک میکند تا بر خدمت رسانی به مشتری متمرکز شوند و تکمیل عملیات پرداخت را به کیوسک بسپارند.
تبلیغات
ارایه اطلاعات محصولات و خدمات در قالبهای متنوع مانند تصویر، فیلم و صدا امکان جذب مخاطبان را فراهم میآورد و تعامل آنها به روشی سهل و آسان با برند سازمان را میسر میسازد.
ترویج خدمات و کالا
با استفاده از ارایه خدماتی نظیر کوپن تخفیف، جایزه و دیگر روشهای ترویج، امکان تعامل با مشتریانی که اغلب به فروشگاه مراجعه میکنند فراهم میشود و وفاداری به برند افزایش مییابد.
اخذ سفارش
"کیوسک نوین" امکان اخذ سفارش به شکل مکانیزه را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار میدهد. این قابلیت مسبب میشود که شرکتها بتوانند نیروی انسانی خود را به وظایف مهمتری بگمارند و هزینهی تمام شدهی خدمات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.
تجزیه و تحلیل
جمع آوری دادههای آماری و تحلیلی از نحوه تعامل مشتریان، توسط کیوسک هوشمند، روشی است بهینه برای ارزیابی کیفیت و محتوای خدمات و اطلاعات ارایه شده. دانش کسب شده از دادههای آماری به صاحبان کسب و کار کمک میکند تا محصولات خود را مطابق سلیقه مشتریان سفارشی سازی کنند و از این طریق نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را افزایش دهند.
نظرسنجی
بهرهگیری از امکان اخذ بازخورد از مشتریان در محل کسب و کار، موجب شناخت بیشتر جهت ارایه خدمات و کالاها به شکل هدفمند میشود. هدفمندی این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم میکند تا تجربه و رضایتمندی مشتری را بهبود بخشند و در نهایت درآمد خود را افزایش دهند.
دسترسی
طراحی فیزیکی متنوع کیوسک، امکان دسترسی به خدمات را برای طیف وسیعی از مخاطبان و افراد دارای ناتوانی فیزیکی فراهم میآورد. همچنین پشتیبانی از زبانهای مختلف، موجب تعامل صحیح با اشخاص از سراسر دنیا میشود.
راهنمای تعاملی
سازمانها و مراکز تجاری با بهرهگیری از قابلیت راهنمای تعاملی کیوسک، ارتباط با مشتریان را توسعه میدهند و تجربه دلپذیری را برای آنها ایجاد میکنند.
امنیت
سیستمهای امنیتی و مدیریتی تعبیه شده در کیوسک می تواند اطمینان خاطر بابت حفاظت از اطلاعات شخصی و حساس افراد را به آنها بدهد.
یکی از خصوصیات مهم در کیوسک نوین توانایی استفاده از آن در هتلها و مراکز گردشگری میباشد. استفاده از کیوسک نوین در هتلها میتواند مزایای زیادی را داشته باشد که به چند مورد از آنها صورت جزئی اشاره خواهیم کرد:
امکانات
امکانات مخصوص فروشگاه های زنجیرای
استفاده از کیوسک نوین برای مراکز تجاری تجربهای منحصر به فرد و بسیار لذت بخش برای صاحبین و کسب و کارهای موجود در آن است. از جمله ویژگیهای جذاب، اثر بخش و کاربردی کیوسک نوین پی برای مراکز تجاری میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
کیوسک ویولت پرداخت نوین آرین، پاسخی اقتصادی به فرآیند خودکار کردن فروش و پرداخت است. این کیوسکها برای تمامی کسب و کارهایی که تنوع کالا یا خدماتی زیادی ندارند، مناسب هستند. مشتریان کسب و کار شما، حس دلپذیر و تجربه متفاوتی را هنگام سفارشدادن از طریق این کیوسک تجربه خواهند نمود.
ویژگیها و امکانات نرم افزاری: