کیوسک نوین



کاربرد های کیوسک نوین راه کارهای نوین کیوسک ویولت

سازمان­‌ها و ارگان­‌ها

امکانات

  • معرفی تعاملی سازمان (متن ،فیلم، تیزر و عکس)
  • نقشه تعاملی سازمان و مراحل اداری
  • تقویم سازمانی
  • اخبار
  • اعلانات صوتی و تصویری
  • ارتباط با سرویس­‌های بک ­آفیس سازمان و انجام فرآیندهای سازمانی
  • نمایش فرم­‌های سازمانی ، دریافت اطلاعات از مراجعین و ارسال از طریق ایمیل یا پیامک
  • نظرسنجی، پیشنهادات و انتقادات


کیوسک نوین

کیوسک چیست؟

کیوسک برگرفته از کلمه فارسی کوشک است که به نوعی از معماری اشاره دارد. در دنیای فنآوری دیجیتال، یک کیوسک‏ دستگاهی شبیه به یک رایانه است که به ­منظور اطلاع رسانی، تبلیغات و یا ارایه خدمت در مکان ‎های عمومی قرار می­‌گیرد. کیوسک‏‌ها اغلب برای یک کاربرد خاص سفارشی‌سازی و برای کنترل از راه‌دور و مدیریت، بهینه‎ سازی شده‌اند.

کاربرد کیوسک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کیوسک‌های هوشمند تعاملی(Interactive Kiosk) روش نوینی را برای دسترسی به اطلاعات فراهم آورده‌­اند. صنایع گوناگون، از خرده­ فروشی گرفته تا ارایه‌کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی، برای افزایش بهره‌­وری از مزایای کیوسک‌های هوشمند برای ارایه خدمات سلف سرویس (Self-Service) استفاده می­‌کنند.

ویژگی­‌های عمومی کیوسک نوین

در بخش زیر تنها تعدادی از ویژگی‌های عمومی "کیوسک نوین" را قرار داده‌ایم که می‌تواند به شما در انتخاب این خدمت کمک کند.
  • مجهز به سنسورهای لمسی با قابلیت لمس چند انگشتی و انواع جستچرهای لمسی
  • سخت­ افزار مناسب با شرایط سخت محیطی و کار طولانی
  • نمایشگر با رزولوشون Full HD در سایزهای مختلف
  • مانیتورینگ سخت­ افزاری و نرم­ افزاری و مدیریت از راه دور(RMS)
  • روشن­ و خاموش شدن خودکار با قابلیت زمان­ بندی
  • ارتباط با اینترنت از طریق WIFI،LAN و شبکه مخابراتی
  • دریافت فایل و محتوا (متن، عکس، فیلم) و بروزرسانی محتوا از طریق (USB،LAN وInternet Cloud Management)
  • گزارش­‌گیری از صفحات بازدید شده و کلیه‌ی تعاملات کاربران
  • شخصی­‌سازی منوها، پس­ زمینه و صفحات توسط ادمین دستگاه
  • ارسال اطلاعات از طریق ایمیل و پیامک


کاربردهای کیوسک نوین

میز خدمت

راه ­کارهای سلف سرویس به سازمان­‌ها کمک می­‌کند تا فرآیندهای اجرایی را به­ شکل کاراتری مدیریت کنند، ساعات ارایه خدمت و بهره ­وری سازمان را افزایش دهند.

پرداخت الکترونیک

بهره­‌گیری از امکان پرداخت الکترونیک، به فروشندگان کالا و خدمات کمک می‌کند تا بر خدمت رسانی به مشتری متمرکز شوند و تکمیل عملیات پرداخت را به کیوسک بسپارند.

تبلیغات

ارایه اطلاعات محصولات و خدمات در قالب­‌های متنوع مانند تصویر، فیلم و صدا امکان جذب مخاطبان را فراهم می‌­آورد و تعامل آن­ها به روشی سهل و آسان با برند سازمان را میسر می­‌سازد.

ترویج خدمات و کالا

با استفاده از ارایه خدماتی نظیر کوپن تخفیف، جایزه و دیگر روش­­‌های ترویج، امکان تعامل با مشتریانی که اغلب به فروشگاه مراجعه می­‌کنند فراهم می­‌شود و وفاداری به برند افزایش می­‌یابد.

اخذ سفارش

"کیوسک نوین" امکان اخذ سفارش به­ شکل مکانیزه را در اختیار صاحبان کسب­ و کار قرار می‌دهد. این قابلیت مسبب می‌شود که شرکت‌ها بتوانند نیروی انسانی خود را به وظایف مهم‌­تری بگمارند و هزینه‌ی تمام شده‌ی خدمات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

تجزیه­ و تحلیل

جمع­ آوری داده­‌های آماری و تحلیلی از نحوه تعامل مشتریان، توسط کیوسک­ هوشمند، روشی است بهینه برای ارزیابی کیفیت و محتوای خدمات و اطلاعات ارایه شده. دانش کسب شده از داده­‌های آماری به صاحبان کسب­ و کار کمک می­‌کند تا محصولات خود را مطابق سلیقه مشتریان سفارشی سازی کنند و از این طریق نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را افزایش دهند.

نظرسنجی

بهره‌‌گیری از امکان اخذ بازخورد از مشتریان در محل کسب ­و کار، موجب شناخت بیشتر جهت ارایه خدمات و کالاها به شکل هدفمند می­‌شود. هدفمندی این امکان را برای صاحبان کسب­ و کار فراهم می‌کند تا تجربه و رضایت‌مندی مشتری را بهبود بخشند و در نهایت درآمد خود را افزایش دهند.

دسترسی

طراحی فیزیکی متنوع کیوسک، امکان دسترسی به خدمات را برای طیف وسیعی از مخاطبان و افراد دارای ناتوانی فیزیکی فراهم می­‌آورد. هم­چنین پشتیبانی از زبان­‌های مختلف، موجب تعامل صحیح با اشخاص از سراسر دنیا می­‌شود.

راهنمای تعاملی

سازمان‌­ها و مراکز تجاری با بهره­‌گیری از قابلیت راهنمای تعاملی کیوسک، ارتباط با مشتریان را توسعه می­‌دهند و تجربه دل‌پذیری را برای آن­ها ایجاد می‌­کنند.

امنیت

سیستم‌های امنیتی و مدیریتی تعبیه شده در کیوسک می تواند اطمینان خاطر بابت حفاظت از اطلاعات شخصی و حساس افراد را به آن‌ها بدهد.



راه‌کارهای نوین

شرکت پرداخت نوین آرین با در نظر گرفتن نیازمندی مشتریان که عمدتاً دارای تنوع بسیار بالایی هستند اقدام به طراحی کیوسک‌ها به صورت ماژولار نموده است تا هر یک از مشتریان، کیوسک را براساس کسب ‌و کار خود تهیه نمایند.

هتل‌داری و گردشگری

یکی از خصوصیات مهم در کیوسک نوین توانایی استفاده از آن در هتل‌ها و مراکز گردشگری می‌باشد. استفاده از کیوسک نوین در هتل‌ها می‌تواند مزایای زیادی را داشته باشد که به چند مورد از آن‌ها صورت جزئی اشاره خواهیم کرد:

  • معرفی تعاملی انواع اتاق‌های هتل ،رستوران­‌ها و سالن­‌ها به همراه عکس‌، ویدیو و پانوراما
  • جدول زمان‌بندی برنامه­‌ها
  • اطلاعات آنلاین فرودگاه­‌ها و پروازها
  • خدمات گردشگری و حمل و نقل و تشریفات
  • نقشه تعاملی گردشگری و ترافیکی
  • نظرسنجی، پیشنهادات و انتقادات

خرده ­فروشی و رستوران

امکانات

  • معرفی تعاملی محصولات (عکس و فیلم).
  • جستجو و انتخاب محصول.
  • سفارشی­ سازی محصول.
  • پرداخت از طریق کارت.
  • سفارش ارسال محصول.
  • ارتباط با چاپگر دوم (مانند چاپگر فیش آشپزخانه).

امکانات مخصوص فروشگاه­ های زنجیر­ای

  • فروش محصول از طریق فروشگاه آنلاین.
  • چک کردن قیمت و موجودی کالا.
  • ارایه ووچر، تخفیف یا هدیه.
  • ارتباط با سیستم‌های CRM و باشگاه مشتریان.

مراکز خدمات بهداشتی و درمانی

یکی از معضلات همیشگی در مراکز خدمات بهداشتی و درمانی نحوه‌ی پذیرش و دریافت نوبت بوده است. تیم فنی و رصد بازار در شرکت پرداخت نوین آرین با توجه به شناسائی نیاز موجود در بازار اقدام به طراحی چنین ویژگی در کیوسک نوین نموده است. در حاضر این ویژگی به یکی از پرطرفدارترین و مورد وثوق‌ترین قابلیت‌های کیوسک نوین تبدیل شده است. اگر بخواهیم خصوصیات منحصر به فرد کیوسک نوین در بخش مراکز خدمات بهداشتی و درمانی ذکر کنیم، می‌توانیم به موضوعات زیر اشاره نماییم: 
  • معرفی تعاملی مرکز و خدمات (متن، فیلم و عکس)
  • نقشه تعاملی مرکز
  • پذیرش و نوبت‌دهی
  • پرداخت قبض خدمات از طریق کارت
  • نظرسنجی، پیشنهادات و انتقادات


مراکز تجاری

استفاده از کیوسک نوین برای مراکز تجاری تجربه‌ای منحصر به فرد و بسیار لذت بخش برای صاحبین و کسب و کارهای موجود در آن است. از جمله ویژگی‌های جذاب، اثر بخش و کاربردی کیوسک نوین پی برای مراکز تجاری می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • معرفی تعاملی مرکز و خدمات (متن، فیلم و عکس) 
  • نقشه تعاملی مرکز
  • معرفی فروشگاه‌ها
  • سیستم جامع فودکورت برای سفارش و پرداخت متمرکز
  • نظرسنجی و پیشنهادات و انتقادات
  • ارتباط با سیستم‌های CRM و باشگاه مشتریان
  • فروش بلیط سالن‌های سینما.

کیوسک‌ ویولت

کیوسک ویولت پرداخت نوین آرین، پاسخی اقتصادی به فرآیند خودکار کردن فروش و پرداخت است. این کیوسک‌ها برای تمامی کسب‌ و‌ کارهایی که تنوع کالا یا خدماتی زیادی ندارند، مناسب هستند. مشتریان کسب‌ و ‌کار شما، حس دل‌پذیر و تجربه‎ متفاوتی را هنگام سفارش‌دادن از طریق این کیوسک تجربه خواهند نمود.

ویژگی‌ها و امکانات نرم ‌افزاری:
  • دارای نرم‌افزار کامپیوتری با رابط کاربری زیبا و ساده
  • امکان تعریف کالا/خدمات و گروه‌بندی آن‌ها
  • قابل تنظیم برای کسب‌ و‌ کارهای مختلف
  • قابلیت انتخاب «پرداخت نقدی» یا «پرداخت با کارت» توسط مشتری
  • امکان پرداخت از طریق دستگاه پایانه فروش متصل به کیوسک
  • ارایه‌ نوبت به مشتری برای هر کالا/خدمت درخواستی و چاپ آن بر ‌روی رسید
  • دارای قابلیت گزارش‌گیری از فروش براساس زمان و کالا/خدمات
  • “امکان تعیین و بروزرسانی نرخ خدمات/کالا و تغییر قیمت‌ها توسط مدیر کسب ‌و‌ کار
ویژگی‌ها و امکانات سخت‌ افزاری:
  • طراحی زیبا
  • ایستاده و متناسب با ارگونومی مشتریان
  • بدنه تمام فلزی آهنی با رنگ کوره‌ای
  • دارای کامپیوتر all-in-one با نمایشگر ۱۵ اینچی
  • دارای صفحه لمسی
  • دارای چاپگر رسید با عرض ۸۰ میلی‌متر


مزایای استفاده از کیوسک‌های سلف ‌سرویس ویولت

کیوسک سلف سرویس ویولت همان گونه که از نامش پیداست توانایی لازم در انجام اموری را دارد که تا پیش از این نیروی انسانی می‌بایست به انجام آن اقدام می‌نموده است. طراحی کیوسک سلف سرویس ویولت در کیوسک نوین با ویژگی‌هایی که در زیر آمده می‌تواند برای صاحبین مشاغل بهترین انتخاب ممکن باشد.
  • افزایش بهره‌وری
  • سهولت فروش
  • کاهش هزینه نیروی انسانی
  • احساس راحتی مشتری و افزایش لذت خرید
  • کاهش ازدحام و صف در مراکز ارایه‌ی کالا/خدمات
  • کاهش خطای محاسباتی و پرداختی
  • ارایه‌ی آمار و اطلاعات فروش